היערכות נרחבת לקראת חג הפסח בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on היערכות נרחבת לקראת חג הפסח בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא

    בימים אלו עמלים בבית החולים לנשים וליולדות על הכשרת המקום לקראת חג הפסח הקרב ובא. במסגרת מבצע ההכשרה אשר עליו עמל צוות מיוחד ויר"ש, מתבצע ניקוי יסודי מחמץ וחשש חמץ במטבחי בית החולים.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמו בשנים האחרונות, לצד הכשרת המטבחים, גם בשנה זו הוקצה מטבחון וחדר אוכל פסחי ומיוחד למהדרין למשך כל ימות החג. בחדר אוכל זה יוגש מזון למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית בלבד, כשפתיחתו תתאפשר רק ע"י משגיח הכשרות שישהה במקום לכל משך הארוחות ויפקח מקרוב על כל פרט ופרט. כמו כן נערכים בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא, כמו גם בכל רחבי המרכז הרפואי, עם כמות גדולה של קערות סדר בכשרות בד"ץ עד"ח עם סימנים, שלישיית מצות יד, הגדות של פסח ובקבוקי יין ומיץ ענבים בשפע לקיום ליל הסדר כהלכתו לכל המטופלות ומלוויהן אשר ישהו במקום בחג. כל אלו יחולקו בחדר האוכל לכל דורש לקראת ליל הסדר.

    "אנו נמצאים כאן עבור הנשים והיולדות גם בחג הפסח כבשגרה", אומר פרופ' איל סיון – מנהל בית החולים לנשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא. "כשכולנו ערוכים לתת מענה מקצועי לכל סיטואציה רפואית עם הרופאים הבכירים והרמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך השקעת משאבים לשם הענקת שירות מותאם ופסחי לכלל הקהלים".

    "מבצע ההכנות לקראת חג הפסח מתבצע על פי דרישות ההלכה המחמירות ביותר " אומר הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי בשיבא. "כמו בשנים האחרונות, גם בימים אלו מושקע מאמץ בבית החולים לנשים ויולדות על מנת לאפשר לציבור יראי השם לשהות במקום בחג ללא חשש, כאשר המזון שיוגש יהיה בכשרות המהודרת של בד"צ עדה חרדית ובחדר אוכל ייעודי ונפרד שהוכשר במיוחד לכך, זאת מתוך כוונה שיולדות ומטופלות בית החולים יחושו מבחינה הלכתית כבביתן, כאשר רמת הידור הכשרות בחדר אוכל זה, הינה כמקובל בבתי משפחות בני תורה".

    ההיערכות לחג הפסח והתנאים לשהייה בחג בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא מצטרפים לתנאים המותאמים לציבור שומר תורה ומצוות  הקיימים במקום בכל שבתות וימות השנה, ביניהם: שעוני שבת בחדרים, דלתות שבת, מזון למהדרין, משגיח צמוד, מוקד הלכתי לענייני רפואה והלכה ועוד.

    ניתן לקבל פרטים נוספים אצל מתאמת קשרי הקהילה הגב' יעל קרישבסקי במס' טלפון: 0526667991



    0 תגובות